Кошик
229 відгуків
+380 (68) 516-20-03
+380 (95) 361-76-77
ЗАЗ-Моторс
Кошик

Обмін та повернення

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у якого є чек;

2. Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бірками та ярликами, який не був у вживанні;

3. Товар, після покупки якого не пройшло 14 днів.
 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленого відправлення та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленого відправлення та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар

4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, так само за фізичною адресою - Площа Юрія Кононенка, 1. (Головна площа авторинку "Лоск", верхній периметр, магазин №20), Харків, Україна

 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом в відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання відправлення на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner