Зчеплення та коробка передач
- 946 ₴Немає в наявності+380 (68) 516-20-03
- +380 (95) 361-76-77
- +380 (93) 856-90-33
96332660
Зчеплення. Для 1.5 і 1.6 різне. Для 1.4 з мелітопольським мотором встановлювалися два типи зчеплення, стандартне з Ланос 1.5 л і зменшене на 10 мм, визначити до розбирання можна, після розбирання подивіться на маховику відлитий каталожний номер, якщо наприкінці "тире 20", у Вас стандартне зчеплення з 01.5. Вилка зчеплення, гідропривод і витискний на всіх моторах однаковий.
Коробка механіка. Для 1.5 і 1.6 повністю взаємозамінна, відмінність у передавальних числах. За шестернями для цих коробок правильно вибрати не фахівцю складно, легко наплутати. Або користуйтеся каталогом, або уточнюйте в менеджерів. Для Ланоса 1.4 з мотором МеМЗ коробка йшла на конвеєр ЗАЗ не корейська, а з заводів GM в Європі (можливо, Румунія), нормального каталогу на цю коробку немає, можливе плутанина.
Полуоси и ШРУСы. Напівосьі в зборі та гранати відрізняються за роками випуску, моторами, наявності системи ABS, механіка або автомат. Коректно, зі 100% результатом підібрати за каталогом не можна, зокрема за Він кодом. Єдиний гарантований результат — це розбирання та підрахунок зубів на шліцовому гранаті.
Пильник напівосі. Йдеться тільки про чохли для механічної КПП. На всіх півосях на зовнішній ШРКЗ пильовики однакові та взаємозамінні, зокрема 2, 4 і 6 хвильові чохли. Для внутрішніх пильовиків усі пильовики однакові, крім ШРУСів конструкції під тришиповик (аналогічна конструкція на Сенсі). ШРУС під тришиповик встановлювалися на коробки з мотором МеМЗ 1.4 л у дуже малій кількості.